2008. március 22., szombat

Kellemes meglepetés

Ma beugrottam egy lottózóba kiváltani a február végi szelvényeimet [nem reklám, ez most Kenó volt]. Egy szelvényen nyolcból öt számot találtam el, egy másikon hatból négyet. Ez a hatból négyet egy másfajta para-élmény hatása, ezt majd talán egyszer később. De az előbbi, nyolcból ötöt egy rv-session eredménye, és ez sajnos csak akkor jutott már eszembe, mikor a következő városban voltam. Kár, mert szívesen eltettem volna a szelvényt, amit ott a helyszínen négyfelé szakítottam és eldobtam, mert eszemben sem volt ez a dolog. A session közben öt számot kaptam, ezt bővítettem ki nyolcra a feladás helyszínén, mert az öt és a nyolc nyerőszám között milliós különbségek vannak nyereményben. Az öt meglett, a három nem. Absolutely no comment.

Nincsenek megjegyzések: